sad smile
sad smile
sad smile
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
sad smile

every thing you need

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
samer

samer

المزاج : love

ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم   ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم Icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 12:24 pm

ليكى حق تنسينى اصل انا كنت ناسى انك انتى الى حبيتينى وحبك خلى قلبى ينكوى ويخبى ااااااااااة ليكى حق تنسينى ....

حبيبتى قلبى حاسس ان قلبك خانى تانى وخلاص بقى فى حياتك حد تانى ....بقى معقول بعد كل دا قلبك يبقى مش عشانى

حبيبتى صدقينى لو كنتى انتى ادتينى نص مديتك من حنينى كنتى دلوقتى حستينى وعرفتى انك بتعزبينى ....ليكى حق تنسينى

حبيبتى يا خساره بجد الف خساره....كنت زمان اكبر حلمك ... دلوقتى بقيتى جباره وقدرتى تنسى الى حبك ....

انا فعلا مش هنساكى ولا هنسى ايامى معاكى علشان انتى كنتى ملاكى ... انا بجد حبيتك..... وحبك كان فيه هلاكى

حبيبتى بجد كان نفسى اعيش قصه حب متتنسيش بس انتى قربتى النهايه واسف طلعتى متستهليش....انى ابدا معاكى الحكايه

حبيبتى انتى وعدتينى انك فعلا مش هتسيبينى واما وعدتك كدبتينى ....وفى الاخر انتى الى خونتينى ...

شوفتى ازاى انا كنت مخلص وانتى الى جرحتينى ....

فى سؤال اجبته فى عنيكى سالته ومسكت اديكى وكانت اجبتى ظلماكى والاجابه الحقيقه ... ان كلمه حبيبتى مديقاكى ...ليكى حق تنسينى

كنتى فى دنيتى وكنا من اسعد الناس بس انتى قلبك نسى وخلى الحب ينداس لية قلبك اتغير ومهموش اى احساس ليكى حق تنسينى ....

الناس الى حبوكى وكنا بيهم فرحنين هما الى عليا رفعوكى ودى كدبة تفرح الحزين ليكى حق تنسينى ....

يا ترى فكرى يا حبيبتى اسف كنت ناسى يا خسارة ولا حتى قربتى...........

اصل ظلمك كان اسى........فكرا الى كان زمان يجمعنا بلهفة الدايبين وكنا احنا بنسمية الحنين....

لسة عندى زى مكان ياترى فكرا ولا نسيتى الى كنا بنسمية كدا زمان ليكى حق تنسينى ........

يا ترى الى حصل فينا كان خيانة منك ولا قدر مكتوب لينا......بس لا صدقينى كان ربنا هيحمينا علشان كانت نيتنا صافية وكانت احلامنا للجنة هتودينا........

يا ترى فكراها ولا نستينى ليكى حق تنسينى ........

صدقينى انا خايف عليكى بعد قلبى مين هيحس بيكى........لو فكره بعدك عنى هيرجعنى ليكى ......تبقى انضحك عليكى ......

لو حد قالك اكسريه واجرحيه وتانى يوم جوه حضنك هتلاقيه ؟؟.....

اسمحيلى اقولك مش انا الى قلبو يهون عليه ......

حبيبتى انتى ظلمتينى وبظلمك جرحتينى ومش لاقى الى يدوينى لو انتى كنتى حبتينى كنتى دلوقتى حسيتينى .........

ولا خلاص ظلمتينى ؟.... ليكى حق تنسينى ....

بس قلبك شكلة ظلمك ....

هتلاقى قلبك قالك شوفى حد يلعب بيكى وانسى الى كان ديما شريكى........

بس صدقينى انا خايف عليكى تنجرحى زى مجرحتينى حبيبتى انتى نسيتينى ؟؟؟......

سكاتك دا لة معنى تانى ان انتى كنتى ظلمانى .......

( حبيبتى انسينى )

بس انتى كنتى نور عينى صدقينى انا عمرى ما كنت حاسس انك هتخونينى وفى نااااااار البعد هترمينى زى الى قبلك ما خنونى فى و نااااااار الجرح رامونى....يا خساره ايامى معاكى يا خسارة احلامى معاكى ليكى حق تخونينى ......
nonos
المراقبه العامه
nonos

مُساهمةموضوع: رد: ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم   ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم Icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 5:03 pm

مرسى ليك كتير يا سمير وجزاك اللة خيرا
القلب المجروح

القلب المجروح

مُساهمةموضوع: رد: ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم   ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم Icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 5:37 pm

حبيبتى قلبى حاسس ان قلبك خانى تانى وخلاص بقى فى حياتك حد تانى ....بقى معقول بعد كل دا قلبك يبقى مش عشانى
بجد تحفة تسلم ايديك

ليكى حق تنسينى يا رب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-