sad smile
sad smile
sad smile
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
sad smile

every thing you need

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
samer

samer

المزاج : love

دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم   دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 4:27 pm

استحملت كتيييييييير

استحملت كتيير يا حبيبى استحملت كتيييير
استحملت قصاك وعزابك استحملت كتير استحملت ظلمك ليا استمحلت كتير

كل شوية بتجرحى فيا قلبك يفضل قاصى عليا
ظلمك ليا يكبر اكتر قهرك فيا يجى ويكتر استحملت كتيير

كل مرة بسامح واغفر واقول انك هتحس بيا كل مرة بتجرحنى تقصى عليا تجرح فيا وانتى مش حاسس بيا

كان كل همك فى الدنيا انك تندمينى على حياتى انك تدوئينى طعم السم وادينى خلاص جربتة وقصاكى ليا علمنى الصبر والصبر ليا كان خير مش شر بس من دلوقتى خلاص بعد الى شفتة بعنيا مش هسمحك تانى خلاص مش هترجاكى تبقى ليا ولا هترجاكى تحس بيا لانك كنتى على طووول عليا تجرحينى وتقصى عليا تدبحينى بكلام كتييييييير بس خلاص من دلوقتى هسيبك تلاقى خاين زيك يحبك وتحبية تعلبى بية ويلعبك عليكى شوفيلك واحد زيك تجرحيى ويجرحك تقصى علية ويخدعك لانى خلاص هبعد عنك واسيبك لو قلبى فكر فيكى سوف اقتلة لو روحى اشتاقت اليكى سوف اقتل نفسى الاف المرات لانك خااائنة خاااادعة لو انى اعلم انى حبى ليك سيولد كرهك فيا لكنت قتلت نفسى من البدية

نهاية الحب والاخلاص الانتحار
samer

samer

المزاج : love

مُساهمةموضوع: رد: دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم   دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 4:36 pm

انا عارف انها مش قد كدا بس دى اول حاجة انا مألفها يا رب تعجبكم بس هيا مش عجبانى انا فية حجاة احلا كتييييييير انتظرونى
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم   دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 10:54 am

teslm eadiik
thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
https://sadsmile.ahlamountada.com
nonos
المراقبه العامه
nonos

مُساهمةموضوع: رد: دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم   دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 12:06 pm

thank you for the topic

دى حاجة انا مألفها بسطية كدا يا رب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-