sad smile
sad smile
sad smile
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
sad smile

every thing you need

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mero

mero

اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Empty
مُساهمةموضوع: اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه   اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 5:23 am

اللى امشى معاها متجوزهااش ..............جمله اترددت كتير اوى الايام دى.....انا مش عارفه ليه؟؟

الواد يقول مدام انا مشيت مع بنت تبقى البنت دى مينفعش اتجوزهاااا

علشان هيه مشيت معايا وخرجت واتفسحت معاها حبه .....وكمان كان ممكن تعمل كده مع حد غيرى...........؟؟

بذمتكوا مش فيه ناس كتير اوى بتقول كده........ولا ايه؟؟

طيب البنت اللى تمشي معاك عشان انتوا بتحبوا بعض يبقى هي وثقت فيك لو انت فكرت في كده يبقى انت مش اهل للثقة

لكن لو مشيت معاك تضيع وقت وخلاص يبقى فعلا دي متفكرش فيها طبعا

طب البنت دى اكيد انت تعرفها كويس

انت تضمن منين بقه ان البنت اللى هتخطبها او اللى هتتجوزها جواز صالونات مش تبقى عملت كده مع كتير غيرك؟؟؟؟؟؟؟

عايزه اعرف رايكم فى مبدأ الشباب ده بس بكل صراحه]
nonos
المراقبه العامه
nonos

اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه   اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 12:12 pm

اولا مرسى يا ميرو
ثانيا
انت مفروض تكون اخترت صح
واحدة محترمة اخلاق مش تتسالى وبعدين تقول
ان اية ضمنى انها مكلمتش او معرفتش قبل كدا
انا راى ان هما يتجوزوا طبعا مش محتاج كلام يعنى امال الحب دا راح فين
هى ساعتها المشكلة بتكون ان هما عرفوا كل حاجة عن بعض وزهقواااااااااااااااااا
ودمتم بخير

اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه 956308393
nora crazy

nora crazy

مُساهمةموضوع: رد: اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه   اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 01, 2008 1:34 pm

انا رايى اهم المفروض يكونوا مختارين بعض على اسس معينة لة الاسس دى صح يبقى مفيش مشاكل و طالما الثقة متبادلة خلاص يبقى المفروض يرتبطوا
القلب المجروح

القلب المجروح

مُساهمةموضوع: رد: اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه   اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 6:59 am

انا راى ان هما يتجوزوا طبعا مش محتاج كلام
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه   اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى  ايه رايكم احب اعرفه Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 10:38 pm

da modo3 tanii ya mero

da msmosh 7ob

wa ana shyfa an law el bent 7bet wa7d wa artbet beh wa hwa kn by5d3ha fa da 3eb meno mesh menha

wa thnx 3l el modo3
https://sadsmile.ahlamountada.com

اللى مشيت معاها مش تتجوزها دة مبدا الشاب بس انت وانتى ايه رايكم احب اعرفه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-